onsdag 8 juli 2009

Igår hade vi lite hemhjälp





Igår kom Berra hit! Han är en av Jeppes hjälptränare. Han har hjälpt matte mycket. Husse och matte har haft lite problem med att förstå mig i vissa situationer. Så Berra kom hit igår för att hjälpa dem! Skitbra tyckte jag!

Han gav mig massa beröm och sa att jag blivit jätte duktig! det är bara lite småsaker som husse och matte behöver lite hjälp med nu.

Han hjälpte dem att läsa av mig, så nu hoppas jag det ska funka ÄNNU bättre här hemma!

Grejjen är den att jag morrar lite på folk, gärna på folk som kommer och hälsar på här hemma. Men Berra förklarade att det är bara min osäkerhet som gör det och att jag tycker det är lite obehagligt med folk ibland (förutom husse, matte, mina systar och ett fåtal utvald till)
Han berätta för husse och matte hur de bäst ska hantera dessa situationer.

Vi var jätte nöjda med hans besök igår! Berra ska starta en egen hundskola där han bor, nånstans vid Kristianstad http://www.berraskurser.se/ Hade vi bott lite närmre hade vi nog gått nån kurs där också, men vi får nöja oss med Jeppe här i Veberöd! Det är inte fy skam det heller :-)

Jag och matte har börjat motionera! vi är ute och joggar några kvällar i veckan! de gillar jag!

livet leker och vi har det super duper!

Till hösten tänkte jag och matte gå agilitykurs, verkar dökul!

Inga kommentarer: